Thursday, July 23, 2009

Woolworths en die Italian Fish Stock

In die Julie uitgawe van die Taste Tydskrif is daar 'n resep vir vissop, 'n heel maklike resep lyk dit met die eerste oogopslag, maar dan gaan koop jy die bestandele en jy haak vas by Italian Fish Stock Cubes en dan begin jou probleme, daar is net soveel Woolworths winkels in die Noordelike voorstede van Kaapstad, en geeneen van hulle het al gehoor van Italian Fish Stock Cubes nie, vergeet nog daarvan om dit op hulle rakke vind.

Ek het nog altyd verstaan dat alle bestandele wat in die Taste resepte gebruik word, kan jy by Woolworths vind, en ek neem toe aan dat ons hier in die Noordelike voorstede seker nie so fênsie is nie, daarom hou die winkels hier nie die produk aan nie, dus email ek op donderdag 02/07/2009 maar Woolworts by Shop@woolworths.co.za en vra waar ek die Fish Stock Cubes kan kry. Vrydag oggend 03/07/2009 kry ek 'n email terug van Jacky van der Berg, (Customers Services – Email Administrator) wat my in kennis stel dat my navraag na die regte departement toe verwys is. Ek is baie gelukkig, want binnekort sal ek weet waar ek die Italian Fish Stock Cubes kan gaan koop, my ma sou gesê het, die geld brand in my sak om uitgegee te word.

Die volgende week gaan verby en Woolworths is stil en dan Vrydag 10/07/09 bel Darren van Woolworths my, my hart sing toe ek hoor dis iemand van Woolworth op die lyn, uiteindelik gaan ek my Italian Fish Stock vind, maar o weё, Darren wil meer inligting hê oor die Italian Fish Stock Cubes, vir 'n oomblik is ek stom geslaan, watter inligting kan ek vir Darren gee, ek het nog nooit die bleddie goed in my lewe gesien nie, ek probeer dan juis by Woolworts uitvind omtrent dit, nou soek hulle by my die inligting, maar ek hou my kalm en ek gee hom die Taste se bladsy nommer (58) en watter uitgawe dit is (Julie 2009), waar die Italian Fish Stock genoem word en hy belowe my hand en mond hy kom vinnig terug na my toe. 'n Week later, Vrydag 17/07/2009 bel ek maar vir Woolworths se hoofkantoor (021 407-2846) ek kry nie vir Darren in die hande nie, maar iemand anders neem my email adres sodat hulle die navraag kan opsoek en belowe my dat hulle binnekort na my sal terug kom, dit is nou weer vrydag en Woolworths is stil en ek is steeds Italian Fish Stock loos.

Miskien moet ek by Taste navraag doen, maar ek het hulle so baie gemail toe ek die Artikel "Confession of a Hungry Woman" Hier wou plaas (wat hulle my toegelaat het, dankie Taste) dat ek dink hulle gaan in trane uitbars as ek hulle my email adres sien. Nee wag, ek gaan hulle tog email, miskien kry ek vinniger 'n antwoord van hulle af.

Ek het al die resep gemaak, deur hoender aftreksel te gebruik en 'n paar druppels vis sous en so twee anchovie fillets in die sop te sit, wees net versigtig vir die vis sous, dit is baie sout en het 'n sterk vis smaak.

As ek iets van Woolworth hoor sal ek julle vertel, maar moenie julle asems ophou nie.


Lekker eet

Potjie.

No comments:

Post a Comment