Monday, July 13, 2009

Een pot lekkerte

Ek is nou maar een maal nie 'n wintersmens nie, as die reёn so aanhoudend val soos die naweek dan wil ek my kop toemaak onder die komberse en wanneer die son weer sy kop uitsteek, dan wil ek eers weer my kop ook onder die komberse uitsteek. Maar die winter is darm lekker vir bredies en kerries en natuurlik rooiwyn. Terwyl die reёn my nou so lui maak, watter beter manier om te kook as een pot geregte, of 'n tagine, vir murg sagte vleis en geure wat jou van die winter kan laat hou.

Alhoewel ek die gereg in my tagine kook is dit nie Maroccen nie. Gooi bietjie olyfolie in die tagine, plaas skaap of lamstjops in die tagine en geur met sout en peper en gooi bietjie worcestersous oor, sit een gekapte ui bo oor tjops en voeg so 4 wortels in ringe gesny by en sit 4 aartappels in dun skywe gesny bo-op, gooi so 2 teelepels herbs-de-provence bo oor. Maak 'n koppie groente stock aan en voeg twee teelepeks mazina of meel by, voeg stock by gereg, sit tagine met dekse en al in voorverhitte oond (180 Grade C) vir so 1 ½ uur. Kyk of die vleis sag is, as dit is, haal deksel af en bak vir nog so 10 minute om die aartappels bietjie kleur te gee. Bedien met rys of pasta rys en geniet met 'n lekker rooiwyn.


Lekker eet


Potjie

No comments:

Post a Comment