Friday, July 17, 2009

Chillie Burger

In die laat 80's het ek in op Jan Smuts Lughawe gewerk en in die Oos Rand gewoon, ja ek weet, arme ek. Ek het 'n vriendin, Erika, gehad wat hard kon jol. So 'n paar keer ek het probeer om by te hou, maar ek kon twee aande maak, dan moes ek rus, vir haar was 4 aande 'n week die norm. As ons dan so tussen 4 en 5 am huis toe keer, was die enigste eetplek wat oop was die Bimbos in Kempton Park, waar ons altyd 'n chillie burger gaan eet het, ek dink dit moes ons nugter brand, maar dit was nooit baie suksesvol nie. Ek was nooit tydens die eet van die chillie burger in so 'n toestand, dat ek nou kan sê hoe goed of sleg die burger was nie, maar hieronder is 'n resep vir 'n ordentlike chillie burger.

Hier waar ek nou woon is daar nie 'n Bimbos nie, wel 'n klomp bimbo's, ek wonder of die restaurant Bimbos nog bestaan, ek hoop so vir al die Oosrand jollers se part in elk geval.

Burgers
750 g maalvleis (Bees)
2 knoffel huisies fyn gestamp
30 ml chilli sous
3 spring onions, fyn gekap (kan nou nie onthou wat dit in afrikaans is nie)
45 ml gekapte koljander blare
sout na smaak
vars gemaalde swart peper na smaak
50 g mozzarella kaas in kwarte gesny
olie om mee te verf
4 hamburger rolletjies




CHILLI AARTAPPEL WEDGES
4 aartappels gewas
60 ml olyf olie
2 ml sout
5 ml chilli poeier
250 ml suur room

Metode:

Meng maalvleis, knoffel, chillie sous, spring onions, koljander, sout en peper in 'n bak todat dit aanmekaar vas sit. Verdeel in 4 ewe groot gedeeltes en vorm rondom die mozzarella kaas, maak bietjie plat om 'n burger te vorm.

Voorverhit oond tot 220 ºC. Sny aartappels in 8 wedges elk, sit in bak en voeg olie, sout en chillie poeier by, skud sodat aartappels bedek is. Sit in bak plaat en bak todat gaar, omtrent 20 min, bedien saam met suur room.

Lekker eet

Potjie

No comments:

Post a Comment