Tuesday, July 21, 2009

Volstruisnek pot

Volstruisnek is al die arm man se oxtail genoem, maar soos volstruis gewilder word, raak die prys van die lang nek gediete se nek ook al hoe duurder. Volstruis se gewildheid kan tot 'n groot mate toegeskryf word aan die feit dat daar bykans geen vet aan die vleis is nie, maar dit is weer die rede hoekom ek 'n stukkie vark spek bysit as ek my potjie maak, net om seker te maak dis nie te droog nie, maar jy kan wegkom sonder die vet. My ander geheim, en dis moeiliker te kry, is peper, maar nie enige peper nie, long pepper moet dit wees, maar gewone swart peper werk ook en ek gebruik dit wanneer ek nie meer van die long pepper het nie, want dit kry ek net as vriende in Marocco of Indie gaan kuier.

Jy benodig:

1 Kg Volstruisnek
1 stuk varkspek in blokkies gesny
2 Groot Ui in skywe gesny
4 tot 5 Aartappels in kwarte gesny
2 Wortels in ringe gesny
1 koppie rooiwyn
½ koppie beesaftreksel
Long pepper of swart peper
Sout
30 mℓ olyfolie
1 teelepel droё koljander blare of hand vol gekapte vars koljander
1 teelepel droё tiemie of hand vol gekapte vars tiemie
½ teelepel Gemaalde Koljander
⅛ teelepel Gemaalde Neut
3 Naeltjies
2 huisies knoffel gekneus
2 tot 3 loerierblare
3 tot 4 anchovie fillets


Maak so:

Verhit olie in swaarboom pot, braai uie en in pot tot deurskynend en verwyder met gaaitjies lepel uit pot. Braai die volstruis nek stukke tot bruin, voeg die varkspek, anchovies, knoffel, wortels en uie by en braai nog 'n minuut of twee. Voeg die res van die bestandele behalwe die aartappels by, bring tot kookpunt. Verlaag die hitte sodat die pot net prut, laat prut vir so 1 ½ uur, voel of die vleis al sag is, indien so, voeg die aartappels by en prut tot sag.Indien nog vloeistof benodig word gedurende die kookproses, voeg bietjie water by, maar wees versigtig om nie te veel water by te voeg nie. Bedien met rys.

Lekker eet
Potjie

No comments:

Post a Comment