Wednesday, February 17, 2010

Wie sal luister

Kris Kristofferson het 'n song wat iets sê soos "If you keep talking to the people who won't listing to the things you have got to say, who do you thinks gonna hear". Nou dit is 'n bietjie soos wat ek vandag voel, want na ek gister geskryf het oor streekskos, en op beide die engelse en afrikaanse blog gevra het om kommentaar te lewer op hierdie tere (vir my) sakie het presies nul, zero niks mense enige kommentaar gelewer hier omtrent nie, wat my tot die gevolgtrekking laat kom het dat julle almal dink ek is van lotjie getik, wie gee 'n moer om omtrent streeks kos, so eet nou maar julle winkel brood en massa geproduseerde kaas, dit is julle verdiende loon vir nie omgee nie, maar ek gaan bly torring aan julle, ek gaan bly skryf oor wat my pla, want om nog 'n engelse gesegte aan te haal, "All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" en ek gaan nie skuldig wees aan slegte kos wat oor goeie kos seevier nie.

Lekker eet

potjie

No comments:

Post a Comment