Tuesday, February 2, 2010

Ek wonder

Nou die dag stuur vriend Karl vir my 'n email met goed waaroor hy wonder, die volgende was onder die goeters waaroor hy wonder.

Why does a round pizza come in a square box?

What disease did cured ham actually have?

Why do toasters always have a setting that burns the toast to a horrible crisp, which no decent human being would eat?

If corn oil is made from corn, and vegetable oil is made from vegetables, what is baby oil made from?

Why do people constantly return to the refrigerator with hopes that something new to eat will have materialized?

Daar was 'n klomp ander goeters ook waaroor hy gewonder het, maar dit het niks met kos te doen nie, maar sy gewondery opsy, ek wonder ook oor goeters.

Ek wonder as ek oor my vrou se vriende skinder, en hulle lees die blog, en hulle figure uit ek is potjie (of vroulief vertel hulle) of hulle sal weet dat ek oor hulle praat. Daar is natuurlik 'n paar dead giveaways, soos "ons het gisteraand/die naweek by hulle gebraai" maar as ek myself nie weggee nie sal hulle dit uitfigure, ek wonder.

Jy sien, die meeste mense wat nie kan braai nie, weet nie dat hulle nie kan braai nie, nou dit verstaan ek glad nie, êrens moes jou vrou of skoonma of dronk vriende darm seker al iets gesê het wat jou agterdogtig gemaak het oor jou eie braai vermoë, en magtig man jy proe mons darm self hoe die kos smaak, en êrens moes jy al ordentlike gebraaide vleis geëet het, of het jy gedink dis die spices wat so lekker is.

Verder wonder ek hoe mense besluit wattter vleis hulle gaan braai, as mens nie weet nie, dan vra jy tog (ok, rigting is die uitsondering as dit by mans kom) maar hoekom wil jy 'n skaapnek tjop braai, wragtig ek kan nie dink dat dit oor die kole sag genoeg gaan raak om te eet nie, kook boontjie bredie, of bak hom vir lank in die oond, maar braai, aikona. Ek wonder ook wat om te antwoord as iemand "short rib" tjops in die braaibak gooi, en sê ek hoop mens kan dit braai, want ek weet regtig nie, het nog nooit prober nie, lyk vir my soos iets wat mens bredie mee kook, maar ek mag verkeerd wees, die tandmuis en vader krismis mag dalk ook bestaan.

So een laaste ding, as jy wonder of jy kan braai, kan jy waarskynlik nie.

Lekker eet

Potjie






No comments:

Post a Comment