Saturday, April 3, 2010

KKNK Episode 1

Vir een of ander obsene rede kan ek nie foto van my laptop na die blog toe aflaai nie, so geen fotos direk hier van die KKNK af nie. Maar julle kan maar net sowel na die kos stalletjies van die lagoonfees kyk, al die selfde manne en vroue is weer hier, kobus se gat, die kudu stall te duur bilton en droë wors ens. Moet sê, die drank pryse is heel billik, ongelukkig dalk…..

Die vreemdste van die fees sover is egter waar ons bly, ek het omtrent 13 jaar terug die man ontmoet by 'n jag in Upington, dit het ons eers vanoggend uitgevind oor 'n koppie koffie, heel toevallig, wys jou net, jy kan nooit van die verlede af weg vlug nie, nou nie dat ek sou wou nie, ek sê maar net.

Sover het Valiant Swart en oom Ollie ons vermaak, asook die Radio Kalahari Orkes en Prime Circle, vandag gaan ons na die gatskop blond luister, Andriette Norman en defnitief gaan ek 'n draai by die ABSA wyn tent maak.

Lekker eet

Potjie.

No comments:

Post a Comment