Monday, April 26, 2010

Gelukkige verjaarsdag

Wanneer ek verjaar is ek dae voor die tyd al opgewonde, ek nooi mense en spandeer ure om te besluit wat ek gaan kook of braai, en na die verjaarsdag is ek dood moeg na almal omgesien maar ek is mal daaroor, my vroulief aan die ander kant gee niks om vir haar verjaarsdag nie, sy nooi niemand nie, of ek vir haar 'n present gee of nie is een en dieselfde, ek was vanoggend baie meer opgewonde om vir haar, haar present te gee as wat sy was om dit te ontvang, sy kon my nog nie antwoord of ons enige mense gaan he vanaand waarvoor ek moet kook nie, nou hoe beplan 'n man 'n menu as jy nie eers weet of jy gaste het nie?

My vermoede is dat ek vanaand met 'n huis vol susters gaan sit wat klein sus kom geluk wens met haar verjaarsdag, wel ek hoop so, want ek is lus vir verjaar en myne is nog maande weg, so die skoon sussies beter vanaand opdaag, maar nou moet ek eers dink wat ek kan maak vanaand, want as niemand opdaag nie, moet dit tenminste goed vries, enige voorstelle?

Lekker eet

potjie

No comments:

Post a Comment