Wednesday, May 13, 2009

Kombuis speelgoed

Vrouens se mans raak nooit groot nie, hulle speelgoed word net duurder, en miskien het hulle 'n punt beet. Die meeste van ons mans hou van gadgets, ek verseker.

Een van my nuutste speelgoed is so dingetjie waarop jy in die kombuis kan "braai", dit het 'n bak onder wat jy met water vul, 'n elektriese element en 'n roosteryjie, en dan kan jy die hitte stel van hoe warm of hoe koud jy die ding wil hê. Ek is die eerste een wat sal sê, dat om te braai moet jy 'n vuur hê, maar ek het nie 'n binnebraai nie, wel 'n onderdak een, maar ek reёn nog steeds nat daar, so nou "braai" ek in die kombuis, ek het nie vuur of kole nie, maar ek kan ten minste die vleis ondraai en maak of ek braai, en dis die meeste pret vir onder R200.00 wat ek lanklaas gehad het.

Ek het gisteraand besluit ek gaan burgers braai op die "braai", 4 ontbeende hoenderborsies geneem, in 'n plastiek sakkie gesit en hulle plat gekap met die vleis hammertjie, hulle bietjie gedoop in olyf olie, en toe lekker cajun spice gegooi, en vinnig gebraai. As jy nou uitspattig voel, dan braai jy bietjie bacon in 'n pan om saam met die hoender burger te geniet, die lekkerste hoender burger die kant van KFC. Die een probleem is net dit gaan so vinnig, toe braai ek maar 'n paar bees burgers ook, nou het ek middag ete.

Ek gaan nou sommer een van daai burgers vir ontbyt neem.

Lekker eet

Potjie.

No comments:

Post a Comment