Tuesday, May 12, 2009

Afrika Kos

Gisteraand lê ek en lees in tydskrif van tradisionele kosse van die swart gedeelte van ons bevolking, en natuurlik speel pap 'n groot rol daarin, nou nie iets wat ek my eersgeboorte reg wat ek nie het nie, sal voor verkoop nie, maar dit laat my toe terug dink aan so 20 jaar terug.

Ek het op die destydse Jan Smuts Lughawe gewerk, en by die mense wat die parkeer konsessie gehad het, het 'n swart vrou gewerk, 'n regta mamma, groot van gestalte en gul van geaardheid. Sy het as 'n sideline kos gekook op 'n twee plaat stofie onder in die basement waar die kantore van die konsessie hours was. Die menu was elke dag dieselfde, Hoender, kool en pap, en as ek reg onthou was die prys so iets soos R2.00. Ek was maar arm daai tyd (nie veel het verander nie) so ek eendag maar my Kaapse nonsens van nie pap eet nie, laat staan, en saam met Herman vir my 'n bord kos by mamma bestel, en daarna het dit 'n gereelde ding geword, dat ek en Herman vir ons 'n bord hoender, kool en pap vir middagete bestel, en as jy die kool so deur die pap werk, en daai hoender aftreksel wat so bo oor die pap gegooi word ook daar deur geroer, dan is dit heel lekker, as jy honger is, en jy kry 'n bord kos vir daai prys, moun jy in elk geval nie maklik nie.

Ek gaan nou nie vanaand pap en kool kook nie, maar ek verlang na die tyd dat ek kon eet vir R2!

Lekker eet

Potjie


 

No comments:

Post a Comment