Monday, May 11, 2009

Dis nou maar wors

Laat ek julle nou vandag iets vertel, as jy ooit by 'n braai kom, en iemand vertel jou jou, hy het hierdie wonderlike wors op 'n special gekoop, vir net R19.99 of so iets, en hy gaan dit vanaand vir jou braai, vat jou dop, jou tjop en jou vrou en kinders en gaan huis toe, want anders gaan jy iets verskrikliks sleg eet, met allerande vreemde goed in boonop. Ter stawing van my punt, die volgende, kyk of jy enige maar enige vleis vir R20,00 kan koop, ek het nog nie gesien nie, so hoe maak hulle wors vir daai prys, gemors my maat, dis wat dit is, nie wors nie. My gevoel sê vir my, die minste wat jy vir wors kan betaal is omtrent so R40.00 per kilo, enige iets minder, dan soek jy moeilikheid. Ek het mense geken wat sulke wors koop, ons is nie meer vriende nie, jy weet nie wat sulke mense alles kan aanvang nie, en kort voor lank is jy saam met hulle in die moeilikheid, so onthou, ek het julle gewaarsku.

Ek koop basies op 4 plekke wors, en nie een van hulle is 'n ketting winkel nie, ek's te bang daai R19.00 wors raak deurmekaar met die ander, ek vertrou in elkgeval nie mense wat sulke wors maak nie. Sonder om enige iemand nou verniet airtime te gee, wil ek julle vandag van Rudi's Sausage deli vertel. Ek het in hulle vasgeloop by die slowfood market by Willowbridge. Die manne maak allerande vreemde worse, net nie R19.00 wors nie, ook nie R40,00 wors nie, maar moenie na pryse kyk nie, gaan proe een saterdag oggend daar, koop gaan jy koop, dit waarborg ek jou, ek gebruik niks anders meer in my pasta as sy italiaanse worsie nie, ek sny sommer die vel af en druk die mince in my tamatiesous, heerlik man, dan het hy nog chorizo, en salami's en koolwors en wors van takbok, en wilde vark (europees, daai goed wat Oblix altyd verober het) en vele meer.

Kyk bietjie regs op die bladsy, hulle persverklaring is daar, as jy meer wil weet van hulle, of email Jacky Furno by helderwarescue@absamail.co.za.

Nog een laaste ding, jy gaan mons nie daai goedkoop wors koop nie, so moet nou in hemelsnaam nie jou wors gaan verbrand nie, ook nie met 'n vurk steek nie, hy moet nog sappig wees, en as jy hom vol gate gaan steek, gaan die sous wegloop, en die een wat sê dat wors goed gaar gemaak moet word, lieg vir jou, en hy koop R19.00 wors.

Lekker eet

Potjie

No comments:

Post a Comment