Friday, January 29, 2010

Die Boer, die Kerrie en die Gatskop blond

So paar maande terug het het hier gal gebraak oor ek nie kon reg kom met Woolies oor Italiaanse visaftreksel nie, toe bel my friend met die skewe blessie en sê my "ag nee man, ek lees jou bleddie blog vir plesier, nie om na 'n gesanik te luister nie", so as die blog begin klink na 'n gesanik, druk deur dit raak beter.

Ek was baie lank terug by Die Boer, Margiet (Dowwe Dola) en haar man se restaurant/teater in Durbanville, die laaste keer seker 'n goeie 4 jaar terug en voor dit so twee keer, een keer het ons Valiant Swart gaan kyk, een keer Koos Kombuis en die ander keer kan ek nie onthou nie, moes maar 'n redelike vergeetlike show gewees het, die ander 2 was great.

Wat ek egter van al drie die vorige shows onthou het was die kos, vir al die verkeerde redes, ek het elke keer daar uitgestap terleurgesteld in die kos, die kos op daai drie geleendhede het gewissel van smaakloos tot baie gemiddeld, so toe my vrou vroeër die week sê ons gaan boer to was ek maar redelik skepties, maar die kulturele hongerte moet ook gestil word, so Boer toe is ons. Ek het "Butter Chicken" bestel, en raai wat? Dit was heerlik!, my enigste klagte is hoekom het 'n plek met die naam Die Boer, 'n gereg "Butter Chicken" noem, maar die heerlike sagte hoender fillette in so rooi Indiese sous saam met Basmati rys was heerlik, dankie tog hulle het uiteindelik 'n shef wat kan kook. Ek plaas onder aan die blog 'n resep wat ek by http://www.proudlyindian.co.za/ "geleen" het, net so in die rooi taal, ek is hopeloos te lui om dit te vertaal vandag, die Boer was seker ook.

Nou die show, dit was 'n jong blond – sy het met 'n Annelie van Rooien nommertjie gedoen wat Janis Joplin met Kris Kristofferson se songs gedoen het, sy het dit gerock, en kan die girl rock. Deur die loop van die aand was sy behalwe haarself ook Laura Branigan, Claire Johnston, Jonny Glegg, Abba en Brenda Fassie, sy is die Gatskop Blond, sy is Andriette Norman. Whow wat 'n show!

Vir die van julle wat nie weet wat Janis met Kris se songs gedoen het nie, luister hier onder.



Hier is die resep soos belowe.

Indian Chicken Recipe : Butter Chicken

Ingredients :
1 whole chicken
2 tomatoes puree in a blender
2 onions, chopped
1 tbsp ginger-garlic paste
15 cashew nuts paste
1 ½ tbsp butter
3 tbsp cream
1 tsp chilli powder
Oil for frying
salt to taste

For the marinade :
1 tbsp tandoori masala
½ tbsp garam masala (cloves, cinnamon and cardamom powdered)
2 tbsp lime juice
½ tsp jeera
5 tbsp yoghurt

Method :
Marinate the chicken in the marinade for 1 whole hour.
Heat oil in a non-stick pan and fry the chicken for 10 minutes.
Remove the chicken and keep aside.
In the remaining oil fry add the chopped onions till golden , then add the
ginger-garlic paste and fry sprinkling little water now and then, till the
oil separates.
Add the cashew paste, chilli powder, tomato paste and cook for 10 mins.
Add the butter and the cream and the chicken.
Mix well and cook till done.
Garnish with coriander.

Submited By SU

Lekker eet

Potjie

No comments:

Post a Comment