Thursday, January 21, 2010

Brood knie is vir die voëls















Ek het nog altyd gedink daar is iets spesiaals aan brood maak soos my ma, en haar ma dit gedoen het, behalwe miskien vir kits suurdeeg. Meng die meel, suurdeeg, water en sout, knie jou arms lam, tot die deeg nie meer aan jou hande vas sit nie, laat rys tot 2 keer die oorspronklike grote, knie af, sit in panne, laat weer rys, en bak.


Toe verander my hele lewe met die resep!


7 koppies meel (Dis prisies 1Kg)


4 Koppies Water


2 teelepels sout


1 Pakkie suurdeeg.


Meng alles goed deur, gooi in panne, laat rys, bak vir omtrent 1 uur tot gaar by 180˚C


Dis dit, niks knie, af afknie nie, net meng goed deut, laat rys en bak.


Toe ek die brood die eerste keer probeer het, het ek heimlik gehoop dit is aaklik, brood bak kan tog nie so maklik wees nie, maar die brood is baie lekkerder as al die brood waaraan ek my arms af geknie het!


Ek is lekker gatvol vir al daai onnodige geknie van my brood bak verlede.


Vir vlakvark pasta lees my Engelse blog by http://blogs.food24.com/potjie


Lekker eet


Potjie



>

No comments:

Post a Comment