Tuesday, January 19, 2010

Is dit ‘n skorsie of ‘n waatlemoen


Van bietjie lui wees vir werk kuier ek rond op food24 se website en kom af op 'n blog van 'n girl (http://blogs.food24.com/Kitchengirl) wat ook blog oor kos en haar groente tuin, maar wat my toe opval is die sin "The gems (which we thought were watermelons :-) tar har) are deeeeliocious and there are millions", met 'n foto daarby.

Ek gaan lees toe bietjie van haar vorige blog inskrywings, en by ten minste twee geleendhede verwys sy na haar waatlemoene, met fotos van haar skorsies daarby, en mense maak opmerkings oor haar pragtige groente tuin, en haar groen vingers, maar niemand sê vir haar dis bleddie skorsies nie, en gaan kyk maar self, van kleins af lyk daai skorsie soos 'n skorsie, en nie soos 'n waatlemoen nie.

Wat my egter die meeste pla is, hoe op dees aarde het hulle die goed geplant, mens weet tog gewoonlik of jy skorsies of waatlemoene geplant het, so hoe eindig jy op om te dink jou skorsies gaan waatlemoene raak?

Ek moet bieg dat ek lekker jaloers is dat sy plek het vir so 'n groente tuin, en nie die verskil tussen 'n skorsie en 'n waatlemoen ken nie!

Die girl blog in engels maar ek het 'n idée dat daar erens 'n goeie skoot Afrikaans is, dalk is dit die soutie invloed wat haar kop so deurmekaar maak, girl as jy dalk ooit hier lees, ek kon dit net nie weerstaan om soos ons in goeie Afrikaans te sê, jou af te rip nie.

Net vir ingeval daar iemand is wat nie weet nie, die foto bo lings is die skorsie, die een regs onder die waatlemoen, skorsies het ook soms wit spikkels op hulle, let wel spikkels nie strepe.

Lekker eet
Potjie.

No comments:

Post a Comment