Monday, January 18, 2010

Gekrummelde Vark Tjops

Terwyl ek nou die dag so skryf van die vark pens, kry ek 'n lus vir vark oor my lyf, en ek besluit op die daad om vark gaar te maak vir aand ete, maar so in die middel van die week kan 'n pens bietjie lank vat, so ek besluit op gekrummelde vark tjops.

Jy kan seker enige broodkrummels gebruik, maar ek verkies om my eie te maak, sny die korsie gedeelte van 'n effens ouerige brood af, en verwerk in jou voedsel verwerker, glo my jy sal nie spyt wees vir die bietjie ekstra moeite nie.

Al wat jy nou nog nodig het is

Vark loin Tjops

Sout

Peper

Origanum

Meel

Geklitste Eier

Olie

Sit die vark tjops tussen 2 lae clingwrap en slaan plat met 'n gladde vleishammer of koekroller.

Geur die vark tjops met sout,peper en origanum, doop in meel en skud oortollige meel af, doop in die geklitste eier, en dan in die vars broodkrummels, plaas vir so 30 minute in die yskas.

Bak die gekrummelde tjops in lekker warm olie, en bedien saam met groente van jou keuse.

Lekker eet

Potjie


 

No comments:

Post a Comment