Wednesday, January 20, 2010

Anchovy,capers,olywe en chillie pasta

Dis het vir my maar lank gevat om oortuig te raak dat mens kos kan eet sonder vleis, maar eendag in 'n restaurant in De Waterkant in die Kaap is my hele persepsie rondom die sakie verander. Ek kan ongelukkig nie die restaurant se naam onthou nie, ook het ek nie die resep van die pasta sous gekry nie, maar ek het my eie weergawe geskep, en dit bly een van my gunsteling pasta souse.

Jy benodig

2 uie fyn gekap

5 Huisies knoffel fyn gekap

3 tot 4 chillies groen chillies fyn gekap

Twee teelepels capers

Een pakkie onpitte swart olywe in ringe gesny

5 Anchovy fillette

Olyf olie

2 blikkies geskilde italiaanse tamaties

1 blikkie/pakkie tamatie puree

Braai die uie, knoffel,chillie en anchovy fillette in die olyf olie todat die uie deurskynend is, en die anchovy heeltemal gedisintegreer het, voeg die olywe en capers by, roer deur, en voeg dan die blikkies tamaties en tamatie puree by, geur met sout en peper, pasop net, die anchovy fillette is reeds baie sout. Kook tot die sous 'n donker rooi kleur het, besluit dan of jy die sous gaan puree tot 'n gladde sous, of net so gaan bedien, altwee is goed, ek verkies om dit glad te maak, my vrou verkies dit meer "chunky".

Heerlik saam met spaggeti, en moenie 'n lekker broodjie vergeet om die sous wat oorbly mee op te vee nie.

Lekker eet

Potjie

No comments:

Post a Comment