Thursday, January 28, 2010

Die manne en vroue op die TV

Nou die aand lê en kyk (ja ok staar) ek vir Nigella terwyl sy gekrummelde varktjops maak, my vriend Karl sê as jy 'n tjop so moer is dit 'n snitchel en nie meer 'n tjop nie, maar in alle geval, sy braai die gekrummelde tjop/schnitchel dat daai krummels sommer lekker swart is. Nie lank daarna nie kyk ek vir Jamie Oliver, en hy braai sosaties of iets, maar daai sosaties is pikswart gebrand, nog lekker rooi binne, maar pikswart buite, en ek dink by myself ja-nee, dis nou tipies soutie, hulle wil braai, maar self die celebrity chefs kan nie braai nie.


Nou dink ek by myself, as ek so bietjie werk aan die maag, en so ligte make-over kry kan ek dalk ook begin kook op die TV, en nou dat ek daaraan dink, hulle steek maar lekker Nigella se heupe weg op die TV (daai botter en suiker moet êrens gaan sit) so as ek haar kamera man kan kry sal ek ok wees, en daai manne met die welige baarde op die bike's is darm self nie oil paintings nie, so pasop Jamie, as ek begin braai op TV gaan ek gatskop, nou met ek nog net met die director slaap vir 'n TV show (dis bietjie van 'n problem). Ek belowe op my ere woord om nie verbrande kos op TV te maak nie.

Vriend Karl se variasie op my nie verbrande gekrummelde varktjops is as volg.


"Koop n lekker paar dik choppe (so duim dik) en hou die bene aan. Gaan deur jou proses met eier en goed. Bruin stadig in bietjie avo olie in pan tot goudbruin, plaas dan in oond met deksel teen 160 vir so 35-40 minute.Moet geeet word met mash en baked beans"


Van die ou Johannesburg toe getrek vertel hy skielik waarmee vleis saam geëet word, in plaas van ons te vertel wat hy daarmee saam drink! Ag nee man, dan drink ons maar wat ons het.


Lekker eet


Potjie





No comments:

Post a Comment