Monday, January 11, 2010

Voorspoedige Nuwejaar

2010 is alreeds twee weke oud, ek is terug by die werk en ek wens ek was nie. Ek proe nog Lutzville se kerrie tjops, en daai ontbeende koedoe rib, my keel verstaan nie hoekom daar nog nie 'n koue bier in hom afgegooi is nie, en dis al lank na middag.

Die jaar gaan ek my bes probeer om nie so sleg te wees soos die afgelope drie maande nie, en meer gereeld skryf, 'n paar lekker dinge het gebeur op die rooster so oor die vakansie, oor Lutzville se wyn kan ek ongelukkig nie gaande gaan nie, alhoewel hulle mense in die proe lokaal waarskynlik die vriendelikste in die land is.

Aan die hele de Villiers familie wat hulle broer (en ons swaer) aan die dood afgestaan het, my innige simpatie, ek weet dat niks wat ek kan se of doen dit kan beter maak nie, maar ek dink aan elk een van julle.

Tot volgende keer wat ek julle vertel van daai koedoe rib,
lekker eet

Potjie

No comments:

Post a Comment