Friday, January 22, 2010

Waar het die pakkie sous vandaan gekom?

Soms beland daar goed in my koskas wat ek geen idée het hoe dit daar gekom het nie, ek vermoed vroulief kry 'n bevlieging om kos te maak, dan koop sy goed, en wanneer sy by die huis kom het haar inspirasie soos mis voor die son verdwyn.

Die ander ding wat vroulief in die kombuis aanvang is om die vrieskas se deur half oop te los, dan vries die hele vrieskas toe, wat ons dan noodsaak om alles te ontvries, gewoonlik sorg ons dan dat ons niks koop wat gevries moet wordn ie, tot dat ons alles in die vrieskas opgeeët het, wat my dan dwing om te kook wat in die vrieskas is.

So sit ek toe ander aand met 'n pakkie kaas varkworsies wat ontvries is om die vrieskas skoon te maak, en ek kom op 'n pakkie knor vegetable hot pot af, komplimente van vroulief se kos koop eskapade.

Verder vind ek aartappels, wortels,uie en "baby marrows" (het hulle 'n afrikaanse naam?) tussen die yskas en die groenterak. Toe maak ek so:

Kap die uie grof,

Skil is sny die wortel in ringe

Sny die baby marrows" in ringe

Sny worsie in byt grote stukkies

Skil aartappels

Gooi 400ml koue water in 'n beker, en hou pakkie knor sous in nabyheid.

Braai uie in bietjie olyfolie tot deurskynend, voeg worsies by en braai tot dit bietjie kleur kry, voeg wortels en "baby marrows by" en roer deur, voeg die 400ml water in die pot, gooi die pakkie knor by, en kook vir 25 min (dis die pakkie se instruksies, dit behoort sout genoeg te wees, maar voeg bietjie swart peper by.

Terwyl die pot lekker prut, kook die aartappels en maak kapok aartappels (ook genoem mash)


Skep mash in bord en die varkworsie/groente konkoksie bo op, lekker vinnig en maklik vir 'n weeksaand, jy gaan nou wel geen beurs na 'n fensie hotelskool wen met die een nie, maar dis lekker en maklik.

Lekker eet

Potjie.


No comments:

Post a Comment