Monday, March 1, 2010

Die beter verloor potjie

Die Beoordelaar


Wel, toe kon ek nie die beoordelaar om die bos lei nie, let op die enkelvoud, ja daar was net een, en ek het geweet toe hy begin ek is in die moeilikheid. Dames en Here ek kyk na die hoeveelheid moeite wat gedoen is, is alles hier voorberei, is alles vars produkte, het jy rooi wyn met rooi vleis bedien en wit wyn met hoender of vis, dames en here ons is terug in die middel eeue, ok daai was dalk my verbeelding.

Oor die ander potjies gaan ek my nie uitlaat nie, ek wil nie beskuldig word van suur druiwe nie, en julle wil nie lees van verbrande potbrood, taai vleis ens nie, die wenner het volgens die beoordeelaar die meeste moeite gedoen, 'n voorgereg van mosselpot, 'n potbrood gebak en beesstert pot vir hoofgereg, ek het nie soveel moeite gedoen nie.




My plan was om 'n Morokaanse gereg te maak en dit dan as 'n pot te verkoop, ek het heelskenkel gebruik, wat oornag gemarineer is in:
1 koppie vars koljander blare fyn gekap
1 koppie vars mint fyn gekap
1 koppie olyf olie
1/4 koppie fyn gekapte vars gemmer
8 huisie knoffel fyn gekap
4 teelepels cumin
2 teelepels swart peper
16 cardamon pots
1 1/2 teelepels allspice
1 1/4 teeleepel sout
1 1/2 teelepel borrie
1 teelepel droe koljander




Al wat later bykom is patats, rooi uie, rooi pepers, en hoender aftreksel, en die spulletjie word dan op cous-cous bedien, nie 'n tradisionele pot nie, maar bleddie lekker, die vleis was perfek sag, en die speserye mengsel het Marokko so kilo of wat nader aan Suid afrika gebring, maar die beoordelaar was nie om die bos gelei nie, dis nie 'n pot nie, en my patats kom uit sakkies klaar geskil, wag laat ek stop, voor die druiwe suur word.






Dankie aan die Lord Montague Pub, in Montague Gardens wat die kompetisie geborg het, dit was 'n great event.

Lekker eet
Potjie

2 comments:

  1. Hmmmmm, I think there was something wrong with that judge. I would definitely choose this Moroccan potjie of yours. It sounds delicious. Did you get my email? I had some problems trying to send it to you...dankie!

    ReplyDelete
  2. If it is regarding the conference then yes, otherwise no

    ReplyDelete