Thursday, March 11, 2010

Die roker

Na 'n paar keer se rook in die nuwe roker het ek hom nou mooi uitgefigure, ja dit neem 'n bietjie langer om te rook as die kleintjie wat ek gehad het, maar ek het heelwat meer beheer, ek kan afhangend van waar ek die vleis sit, beheer hoeveel dit gerook moet word.
Tot nou toe het ek al Engelvis (ja ek het toe uitgeving Angel Fish word direk vertaal en Engelvis genoem), snoek en hoender op eikehout saagsels gerook, sowel as 'n varkpens wat ek bacon van gemaak het, asook hoender wat ek met rooibos gerook het.
Die rooibos gerookte hoender was 'n baie aangename verrassing, die rooibos gee 'n baie defnitiewe smaak aan die hoender, maar dit smaak nie aan tee nie.
Hier is 'n paar kiekies van die gerookte goete.

Snoek
Engelvis

Hoender op eikehout gerook


Hoender op rooibos gerook

Lekker eet
Potjie

No comments:

Post a Comment