Friday, March 26, 2010

Ferdie braai in die kombuis

Gisteraand het swaer Ferdie besluit dis tyd om sy ander binne braai weer af te stof. Dit is een van die braaitjies wat 'n elektriese element het, en 'n bak onder waarin water gegooi word om te keer dat die vet spat, nou as jy my vorige definisies van braai neem dan is die nie regtig 'n braai nie, maar ek gaan nie net streng wees op swaer Ferdie nie, ek het self een van die braaitjies en dit het my lus vir braai al baie gevoed as die Kaapse winter my keer om buite te braai.


Ferdie het vir ons vark (gerookte) tjops en "rashers" asook hoender sosaties, borsies en kaaswors gebraai, selfs 'n broodjie het hy gebraai op die binne braai, alles terwyl Taldulkar die boulers straf en ons dit bal vir bal kan volg.
Dankie swaer, soos julle aan my bord kan sien was alles uit die boonste gestoeltes soos oubaas sou se.

Lekker eet
Potjie

No comments:

Post a Comment