Tuesday, March 30, 2010

Kobus se Gat en 'n woeste oester

Ok, so ek is 'n dag laat met die Langebaan Lagoonfees, maar in die ou dae sou ek eers die fotos moes laat ontwikkel het, so moenie te veel moan nie, net vir die rekord, die feit dat ek eers op Dinsdag skryf het niks te doen met die hoeveelheid wyn wat gedrink is gedurende die fees nie.

Die verblydenste aspek van die kos stalletjies op die fees was die verskeidenheid van stalletjies, en hoe Suid-Afrikaans dit was, bo en behalwe die gewone kerrie en rys en boerewors rolls was daar ook afval, roosterkoek, kudu burgers, rolls, sosaties en oesters (met tequila en red bull!) asook swarmas en natuurlik biltong en wyn, die een ding wat ek nerens gesien het nie was jafels, ek was juis so lus vir 'n haas javel, maar nou ja, nie juis die tiepe ding wat jy sommer so raakloop nie.
So sonder om te veel nonsens verder te praat, hier is 'n foto oorsig van die kos gedeelte van die fees.













Lekker eet
Potjie

No comments:

Post a Comment