Wednesday, March 3, 2010

Rook met rooibos

Soos met enige nuwe speelding, speel ek nou meet met my nuwe roker as met my ander speelgoed, en gisteraand het ek hoender borsies oor rooibos mulch gerook, die eindproduk was heerlik, lees van die slaai wat ek daarvan gemaak het op What's Cooking, my Engelse blog.

Die Roker
Maar hier wil ek praat van die rook proses. Toe ek besluit ek wil probeer om iets oor rooibos te rook was my eerste gedagte dat ek 'n klomp tee sal moet koop, want ek hou nie soveel tee in my huis aan as wat dit gaan vat om hoenderborsies in die groot roker van my gaar te kry nie. die gedagte het egter vir my na 'n klomp geld mors geklink, toe onthou ek van die rooibos mulch wat ek by die kwekery gesien het.

Rooibos gerookte hoender borsies

Ek bel toe die kwekery en vra of daar enige iets anders as rooibos in die mulch is, maar hulle verseker my dis 100% organies en niks ander as die takkies en afval van rooibos nie, so toe koop ek 'n sakkie daarvan vir R16.00, en daar rook ons met rooibos.

Die Slaai

Die rook ruik heel anders as wanneer jy met eikehout rook, en die kos smaak ook anders, ek dink baie mense wat nie juis van gerookte kos hou nie, mag dalk hiervan hou, die smaak is veel ligter, en dit gee vir my meer van 'n speseryerige smaak aan die hoender as die eikehout.


Ek moet se dat die nuwe groter roker van my vat heelwat langer, en meer saagsels as die kleintjie wat ek gehad het, en natuurlik neem dit langer om warm te word, maar dit alles gee my meer speeltyd.

Chillies



Wat het die bakkie chillies met die storie te doen? Heeltemal niks, maar dit so mooi gelyk gisteraand, toe neem ek dit maar af.

Lekker eet
Potjie

No comments:

Post a Comment