Tuesday, March 2, 2010

Die Roker word ingewy

Vrydagaand het ek vir die eerste keer die nuwe roker gebruik, 'n snoekie (dit was regtig 'n snoekie, met die klem op die ie) en 'n Angel Fish, ek besef nou net ek weet nie wat 'n Angel Fish se Afrikaanse naam is nie.




Gerookte Angel Fish

Voor ons by die rook kom, die snoekie was baie maer, en ek weet nie hoe lank hy al by Checkers was nie, maar van nou af luister ek nie meer na my vrou nie, sy haat dit ek moet goed langs die pad koop, maar my snoek gaan ek defnitief aanhou langs die pad koop, die snoeke het nog hulle koppe aan, so ek kan sien hoe vars hulle is, of nie is nie.

Die roker is nogal groot, so dit rook bietjie langer as wat ek aan gewoond was met my kleiner roker, maar dit was heerlik, jammer ek kon nie die vingers van die snoek af weghou voor ek dit afgeneem het nie.

Gerookte Snoek


Lekker eet


Potjie

No comments:

Post a Comment