Sunday, June 21, 2009

Suid –Afrika se Kos Tradisie



In die Wine tydskrif van Junie 2009 is daar 'n baie interesante artikel met die naam "Melting Pot" wat gaan oor die gebrek aan "fency" Suid-Afrikaanse kos in restaurante, hier en daar sal jy wel wild of een of ander bredie kry, maar die vraag wat gevra word, is waar is die innovasie met Suid-Afrikaanse kos en spesifiek streekskos, dit het my aan die dink gesit en ek het opgekom met 'n paar idees vir Kaap-fusion, wat ek nie vandag met julle gaan deel nie, want ek wil dit eers probeer en dan gaan ek dit openbaar maak. Het enige van julle 'n idee, nie die gewone wild met die en daai sous nie, iets innoverend met kos van Afrika, laat my weet, miskien begin ons 'n nuwe kos tradisie, of beweging.


Die ander interresantheid in die tydskrif is die Pinotage buying guide en die een is spesiaal vir my friend met die skewe blessie, daar is net 5 Pinotage wyne wat 4 en meer sterre kry van die Wine paneel, 2 wat 4 ½ kry en 3 wat 4 kry. Een van die wat 4 kry is die Swartland 2008 Pinotage, teen die ongelooflike prys van R31.00., die ander 4 se pryse is onderskydelik R132, R190, R80 en R225, ways jou net goeie wyn hoef nie duur te wees nie en goeie wyn kan uit die Swartland kom my vriend.


En om die nou 'n volledige "Wine tydskrif''artikel te maak steel ek "Extracks from the Pinotage song, by Koos Kombuis and Beyers Truter"


"Ek weet tannies drink Merlot


En die yappies hou van Cabernet


Jy kan maar sê Shiraz is baas


Maar Pinotage is net die een vir my




Pinotage, ek smaak jou woes


Pinotage, as hy jou slaan dan moet


jy koes


Pinotage, there's no excuse


Pinotage, jou ma se oes...."




Lekker eet


Potjie

No comments:

Post a Comment