Thursday, June 18, 2009

Kfc is Kfc is Kfc of nie

Ek is bietjie onder druk om 'n klomp werk klaar te hê voor die einde van die maand, so ek boikot die slow food revolusie op die oomblik gereeld met aankope by die fast food plekke en KFC is my persoonlike gunsteling.

'n Mens sou nou dink dat KFC moet oral dieselfde proe, dit is tog dieselfde resep, waarskynlik dieselfde voorsiener van hoender ens., maar ek het nou die afgelope week by 2 verskillende Kfc's dieselfde produk gekoop en waar die een so droog soos boombas was, was die ander sag en sappig, soos ek hoender verkies. Nou vra ek jou met trane in my navy blou oё, hoe is dit moontlik. Miskien moet ek 'n gemorskos winkels maak gemors van kos lys opstel, dan lys ons al die droё Kfc's en verbrande McDonalds en boikot hulle.

Tot my druk verlig is by die werk mag julle my dalk nog baie hoor bitch oor kitkos wat verkeerd gegaan het.

Lekker eet

Potjie

No comments:

Post a Comment