Wednesday, April 15, 2009

Pasta klink vir my na 'n goeie plan vanaand, so tussen 300 en 350g meel, bietjie sout en drie groot eiers, maak holte in die meel, gooi eiers in, klits die eiers en meng met die meel, lekker stywe droe deeg, onthou die deeg moet deur die pasta masjien gaan, so hy kannie nat wees nie, nou laat hom so rus vir 'n uur in die yskas toegedraai in clingwrap. As die deeg te droog is gooi bietjie water by, maar voeg bietjie vir bietjie by, niks meer as 'n teelepel op 'n slag nie.

Siende dat ons nou 'n uur het om te wag, kom ons maak 'n bottel wyn oop en dink oor die sous, daai bottle Goats do Roam rooi wat ek nou die dag 3 vir R50 gekoop het sal vanaand die ding moet doen. Ok, tamatie sal die basis wees, ek is nie 'n room man nie, nie in kos nie, van daai swaer van my 'n klomp room gegooi het oor die snoek terwyl hy hom braai kon ek nooit weer my so ver kry om room saam met kos te eet nie. Swart olywe, kappertjie saad, anchovies, rissies, swart peper, so skoot of twee van die rooiwyn, en twee blikke gekapte tamaties, alles in 'n pot en kook dit, so uur lank. Wanneer die tamatie sous so lekker donker word, dan gooi ons dit in die voedsel verwerker en maak die sous lekker glad, net soos daar by die Italiaanse restaurant.

Maar terwyl die sous nou so stadig prut, en die bottel rondlopende bokke begin einde se kant toe staan (ons het mons daarvan in die kos gegooi) kom ons begin met die pasta, breek so derde van die deeg af en sit die res terug in die yskas, begin op die grootste verstelling van die pasta masjien en rol 'n klomp keer deur, so 7 tot 10 maal, dan een keer tot by die kleinste of 2de kleinste verstelling, net soos jy daarvan hou, sit die pasta snyer gedeelte op die masjien en sny jou pasta, doen dieselfde met die res van die deeg.

Kook hom nes droe pasta net vinneger, die boks van my masjien se so 3 minute, maar ek sou se meer na 5 se kant toe, op my stoof is hy nog rou na 3 minute.

Dreineer pasta, gooi sous oor, se jy's jammer jy het die kombuis so bemors, en maak nog 'n bottel wyn oop, after all ons het net R50.00 vir drie betaal.

Lekker eet

No comments:

Post a Comment