Friday, April 17, 2009

Die koedoe steak is in die olyf olie en suurlrmoen sap, so die groot besluit is hier. Wat vir hoofgereg of dalk ‘n paar kleiner geregte wat na mekaar bedien word. Skaap stertjies, maar dis ‘n ding wat jy hande voor moet gebruik, en daai een skoonsuster van my eet nie eers ‘n toebroodjie met haar hande nie, so dit gaan nie werk nie. Skaapboud, nee lamsboud, ja lamsboud, met ‘n moroccan rub, olyf olie en mint, met peppers en bietjie groente en couscous. Nou dit klink na ‘n plan.

Nou so gepraat van Morocco, daars ‘n peper genaamd long pepper, man ‘n lekker peper, maar half van ‘n ontmoontlikheid om in die hande te kry as jy nie pel het wat daar gaan kuier nie, so 'seblief as een van julle daar gaan kuier, bring saam, sakke en sakke vol.

Ek kan aangaan en aangaan oor Morrokaanse kos, en as die lamsboudjie suksesvol is, sal ek die volledige resep Maandag vir julle gee, maar my ou maat, ‘n tagine is ‘n ding wat jy selfs ‘n tarentaal in kan sag kry, as jy nie een het in jou kombuis het nie, koop een, vandag nog, skaapskenkel of nek, beesvleis, hoender of vis, hulle werk in die ding van die Morakane, en tussen my en jou, vark ook, jy gaan net nie ‘n resep kry vir daai een nie, Moslem land daai, vir vark moet jy maar dat jou gevoel jou lei.

En as julle dalk wonder of daai ribbetjie gisteraand gebeur het, ja hy het, met growwe sout, peper en rosemary, vet lekker uitgebraai, met ‘n lekker skep kerrie boontjies en beet, heerlik man, heerlik.

Lekker eet

Potjie

1 comment:

  1. Jy maak my sommer honger en lus vir kook. My favourite ete is oorskiet kos. Sommer so biejie van als is veral lekker as daar nie tyd is vir kosmaak nie. Dan kan jy sommer jou wyn ook meng...

    ReplyDelete