Sunday, August 15, 2010

Sy’s verslaaf aan Tom en Jerry, maar cheer vir die kat

My vriend Karl, die een met die skewe blessie is verslaaf aan rolprente met interresante titels, ek is mal oor interresante "one liners", nie die komedie tiepe een lyners nie, maar daai een sin wat buite konteks miskien geen betekenis het nie, maar binne konteks die hele storie maak, sinne wat jou jare later nog bybly, lank na jy die storie vergeet het. Die titel hierbo kom uit vandag (15 Augustus) se Rapport, My Tyd, in die Voorsmaak rubriek met die title Dis kos vir 'n Leeu deur bib big joe.


Die resep wat hiemee saamgaan is een vir macaroni en kaas, iets wat ek laas op skool geëet het, en myself belowe het ek sal nooit weer eet nie, in so mate dat ek enige pasta koop, maar nie macaroni nie. In alle respek aan my ma, maar daai droë macaroni en witsous met skywe tamatie en chedder bo-op was nie iets wat ek noodwendig weer wil eet nie, maar ek moet bieg dat die resep van big big joe klink heel eetbaar, wel miskien bietjie meer as eetbaar, miskien selfs vrek lekker as jy my vra.

Lekker eet
Potjie

No comments:

Post a Comment