Wednesday, August 11, 2010

Met die maan gepla

Om darm iets van kos in die stuk te gooi sal ek maar begin met die woorde van die tema lied van 'n ou TV reeks, as ek reg onthou het Mynie Grove dit gesing, die naam kan ek egter nie onthou nie, maar dit gaan iets soos "Kaspaas lavaas, toe ons nog klein was, was die maan van kaas"

Toe my vrou vanaand roep om die maan te kom kyk (jammer die foto is nie te great nie, die maan is erens in die middle bo) toe dink ek aan my pa, hy het altyd gesê as jy na die sekel maan kyk en dit lê op sy rug, dan skep die maan, so dit beteken dis besig om laagwater te raak, as die maan se sekel vorentoe lê, dan gooi die maan die water terug, so dis besig om hoog water te word.

Ek dink die foto is op die draai van die gety geneem, want dit skep nog nie, en dit gooi ook nog nie.

Lekker eet
Potjie

No comments:

Post a Comment