Wednesday, August 11, 2010

‘n Dilemma van epidermiese proporsie

My vroulief het my gisteraand ingelig dat sy van Donderdag af saam met die helfte van haar familie by Weighless aansluit, en dat ek behoort ook, maar op die minste moet ek nou die lae vet, lae kilojule kos kook.

Nou bid jou aan ek skryf hier oor slaai en gestoomde vis, die mense sal mons dink die aliens het my kon vang en met iemand anders omgeruil wat min of meer soos ek lyk.

Nou hoe moet ek nou maak, as ek nie die kos gaan kook nie gaan my vrou tyd nodig he in die kombuis, en ons kombuis is te klein vir twee, en ek is boonop ook nie lus om in die spaarkamer te slaap nie, en ek gaan dan op die einde die enigste vettie wees, wel miskien nie die enigste een nie maar nogtans.


Enige voorstelle is baie welkom, ook die naam van 'n goeie slaappil, die krisis gee my slapelose nagte.


Lekker (di)eet

Potjie

No comments:

Post a Comment