Thursday, July 1, 2010

Hoender sosaties met peanut sous

Hierdie is nog een van die Thai resepte wat ek in my 3 vir R99.00 boeke gekry het.

Volgens die boek is dit genoeg vir 4 mense, of die Thaiwanese eet baie minder as ek, of hulle het 'n klomp bygeregte gemaak, die laaste moontlikheid is dat hulle hoenders baie groter as ons s'n is.

Bestandele:


4 ontbeende hoender borsies sonder vel

Vir die marinade:

2 huisies knoffel fyn gekap

2.5 cm vars gemmer fyn gerasper

10ml vis sous

30ml ligte soya sous (light soy sauce)

15ml heuning

Vir die peanut sous:

6 eetlepels "crunchy" peanut butter

1 rooi chillie ontpit en fyn gekap

Sap van een lemmetjie

4 eetlepels coconut melk (ek gebruik omtrent dubbel dit, ander vind ek die sous te dik, en te suur)

Sout

Eerstens maak die peanut sous deur al die bestandele saam te voeg in 'n voedsel verwerker, proe en voeg sout na smaak by, maak toe met "clingwrap" tot benodig.

Sny elke hoender borsie in die lengte af in 4 gelyke dele, meng al die bestandele van die marinade en meng met die hoender, maak seker dat al die hoender goed bedek is, marineer vir ten minste 30 minute.

Ryg die hoender op sosatie stokkies, een per stokkie, braai op medium hitte tot net gaar, en bedien met die peanut sous.


Lekker eet
Potjie

No comments:

Post a Comment