Tuesday, July 27, 2010

Wyn in plastiek bottels

Backsberg het besluit om sekere van hulle wyne in plastiek bottels te verkoop om hulle self bietjie groener te maak (http://www.food24.com/Wine/Focus/Would-you-buy-wine-in-plastic-bottles-20100726), die laaste wyn wat ek in 'n plastiek bottel gekoop het was op 'n mark in Frankryk, en dit was nie 'n aangename ondervinding nie, ok die feit dat dit in 'n 5 liter kan gekom het moes dalk iets vir my vertel het, maar ek het regtig nie gedink sulke slegte wyn kan uit Frankryk kom nie, Italie miskien ja, maar Frankryk nooit, maar so word ons wys.

So dit mag my dalk 'n tydjie vat om myself sover te kry om wyn in 'n plastiek bottel te koop, maar ek het gewoond geraak aan skroef proppe so ek kan seker aan plastiek ook gewoond raak.

Cheers

Potjie

No comments:

Post a Comment