Wednesday, July 14, 2010

Kom ons bak ‘n broodjie my Darling

Ek het vroeër die week op my Engelse blog geskryf van Darling Breweries, ek dink toe so by myself, met Darling wat so binne die Swartland lê, wat van 'n broodjie bak met die natuurlike verbroude bier.

Almal ken bierbrood, maar ek het gevoel daar moet so bietjie meer moeite gedoen word met die broodjie, die kits geen knie broode het so half koekerige tekstuur waaraan het nie lekker vat kan kry nie, so hier is my resep.

1Kg witbrood meel

550ml Darling Brew

10ml sout

½ teelepel bakpoeier

Begin met so 800g van die koekmeel, voeg die sout en bakpoeier by en meng goed. Voeg die bier by en meng, voeg bietjie bietjie die res van die meel by tot die mengsel nie te nat is nie. Knie die deeg goed en bêre op 'n warm plek om te rys. Die deeg gaan nie heeltemal rys soos brood wat met suurdeeg gebak word nie. Knie die deeg af en bak teen 180° vir 'n uur, toets vir gereedheid, geniet met vars botter.

Lekker eet
Potjie

No comments:

Post a Comment