Tuesday, August 25, 2009

Vark(sige) ontbyt

Sondag oggend het my vleis lus die oorhand oor my gekry en alle gedagtes aan kolestrol en oortollige vetrole is na die buitenste duisternis verban en die volgende ontbyt het die lig gesien.

Begin met 'n sny roosterbrood, sit kaas bo op, bo op die kaas kom 'n gerookte varktjop, bo op die varktjop kom bacon, bo op die bacon 'n mooi ronde gebakte eier en op die kant snye tamatie en avo met bietjie olyf olie en balsamic asyn en natuurlik sout en peper, as jy moet kan jy nog altyd 'n varkworsie êrens bysit.

Hierdie is nou nie 'n ontbyt wat ek jou sal aanraai om elke oggend te eet nie, maar as die hoender en vis te veel word, hou die ontbyt die vleis lus vir 'n dag of twee weg, ek wonder net of ek nie volgende Sondag 'n stukkie boerewors êrens moet inwerk nie.


Lekker eet


Potjie.

No comments:

Post a Comment