Wednesday, August 5, 2009

Hoendersop vir die sieke

Toe ek vanoggend wakker word en elke spier in my lyf voel of 'n trein oor my gery het toe dink ek, die lyf kort hoendersop, eenkeer 'n winter dan gee jou lyf mons maar in, al is dit net om vir hoendersop te vra.

So hier is 'n hoendersop resep wat iemand vir my gestuur het, ek hoop nie daar is enige kopie reg of iets op die resep nie.


'n Halwe hoender
200 g rooilensies
2 uie, fyn gekap
5 ml vars gemaalde swartpeper
5 ml fyn komyn
5 ml fyn koljander
5 ml fyn kardemon
2 ml borrie
2 knoffelhuisies, gekneus
5 ml paprika
15 ml koekmeelblom
15 ml lemoensap
15 ml suurlemoensapsout na smaak

Maak 'n kastrol half vol met water en plaas die hoender, lensies en die helfte van die ui daarin. Voeg die speserye by, bedek dit en laat dit prut dit totdat die hoender en lensies sag is. Ontbeen die hoender en sny die vleis fyn. Smelt die botter en braai die oorblywende ui en die knoffel daarin tot sag en deurskynend. Roer die paprika en koekmeelblom by. Voeg die pasta by die sop en roer dit deur. Voeg die sap en die sout by en dien die sop warm op.

Hoop dit help teen die lyfseer
Lekker eet
Potjie

No comments:

Post a Comment