Monday, August 17, 2009

Om te Verander

Om verandering te maak in jou lewensstyl is seker een van die moeilikste goed wat daar is om te doen. Van laas week af probeer ek gesonder eet, minder rooi vleis vir een ding. Ek het een keer hoender gaar gemaak laas week!

Die probleem is dat ons kos koop vir 'n maand of 'n week vooruit, min van ons wat werk gaan koop elke dag dit wat ons wil gaar maak die spesifieke aand, en tot my verbasing het ek besef dat ek 'n yskas vol tjops en wors en allerande snitte van skaap en bees het, maar niks hoender of vis nie.

As iemand my moes vra hoe gereeld ek vis en hoender eet sou ek se ten minste een keer 'n week, maar ek besef nou dat ek sal lieg as ek dit se, want daar is dan nie hoender of vis in my huis nie, so hoe eet ek dit dan een keer 'n week, maar die week gaan ek die verandering by die horings pak en begin gesond eet, of miskien volgende week, dat ek net eers plek in die vrieskas maak.

Lekker eet
Potjie.

No comments:

Post a Comment