Monday, August 31, 2009

Hoe nou?

Vir die van julle wat op sosiale netwerke rondspeel, sou al gesien het dat daar gewoonlik erens op die bladsy wat jy is 'n verwysing is nou soortgelyke groepe of netwerke. Nou die dag is ek op 'n fietsry forum toe my oog die "Similar Pages" opskrif sien, en toe is ek stom verbaas.

Die eerste een kan dalk nog op 'n manier sin maak "I like cooking", nou fietsryers soos ander mense moet eet, of dit noodwendig moet beteken hulle moet van kosmaak hou is 'n ander vraag, ek ken manlike fietsryers wat skaars kan braai, so hulle val defnitief nie in die "I love cooking" katogorie nie, maar in die lig van die ander twee "similar pages" maak die een die meeste sin.

Die volgende verwysing was na 'n groep "I think about having an afair", nou kyk toe ek hard geoefen het vir die Argus was die laaste ding in my gedagtes om nog 'n vrou in my lewe in te bring, tussen werk, oefen en my eie vrou was my hande oorvol, en ek het rus nodig gehad, sien rus is 'n belangrike deel van oefen (my gunsteling gedeelte) en 'n afair sou defnitief nie gehelp het nie, net onrustigheid veroorsaak het, so hoe die twee enige ooreenkomste het verstaan ek nie, of miskien het mens net te veel tyd om te dink terwyl jy fietsry, ek sal aanbeveel dat as jy aan sulke goed begin dink terwyl jy ry, ry vinneger!

Die derde een was "I live in a loveless marriage" nou miskien ry sommige mense fiets om weg te kom van hulle mans of vrouens af, ek weet nie, maar dis omtrent die enigste rede wat ek kan dink aan hoekom dit enige iets met fietsry te doen het, of nee wag, na 4 ure in die saal kan daar 'n redelike dooie gevoel tussen jou bene wees, maar dis darm gewoonlik na so 5 minute uit die saal weer ok. Of miskien is die "loveless marriage" as gevolg van die hoeveelheid tyd wat jy op jou fiets spandeer, en nie saam met jou vrou of man nie, persoonlik dink ek nie dis die geval nie, ek vind dat hoe meer ek onder my vrou se voete uit is, hoe beter kom ons oor die weg.

Laat asseblief weet of ek iets voor die hand liggend gemis het, en daarom verstaan ek nie die korrelasie tussen fiets ry en die 3 goed nie.

Lekker eet
Potjie

No comments:

Post a Comment