Friday, August 7, 2009

'n Vis Moet 3 Keer Swem

Gisteraand vra swaer Ferdie vir my, wat is die lekkerste braaivis van 'n geelbek of 'n geelstert. nou iets soos die kan tot familie twiste lei, so ek is maar versigtig om te antwoord.

'n Geelbek en 'n Kabejou is boetie en sussie, as dit nie vir die geel hier by die kop was nie sou ek hulle nie uitmekaar geken het nie, en vir my proe hulle maar eenders, so as jy kabeljou braai kan jy geelbek ook braai.

'n Geelstert se vleis is 'n bietjie droeer, die vet sit alles op die vel, so los die vel aan as jy hom gaan braai, maar dit geld vir alle vis wat jy gaan braai. 'n Geelbek moet nog lekker baie botter kry terwyl jy hom braai, die vleis is dik, en die vet van die vel gaan nie genoeg wees nie, moet nou nie knoffel en suurlemoensap vergeet nie.

Die gesegde gaan dat 'n vis 3 keer moet swem, 1 keer in die see, een keer in botter en een keer in wyn. Dit werk vir my, elke keer.

Lekker eet
Potjie

No comments:

Post a Comment