Wednesday, August 26, 2009

Moenie jou lewe omwens nie my kind

Moenie jou lewe omwens nie my kind - so het my ma ons baie vermaan as ons die tyd tot Desember vakansies omgewens het, maar ek is alweer besig om my lewe om te wens, en weereens is dit om by Desember uit te kom.

Die rede vir die haastigheid om by Desember uit te kom is 'n ontbeende koedoerib wat my sus Lynn vir my daar uit Grootfontein Namibia gestuur het, en ek wil dit graag deel met my vriend Karl daar uit Joburg, en dit gaan eers Desember wees. Ek spaar ook 'n spesiale botteltjie wyn vir daai koedoe rib, maar dit word daagliks moeliker om hom nie te drink nie.

Eers moet daai rib so effens gerook word, dan word hy gepak met piesang en toegerol en stadig sommer vir 'n nag lank in die oond gebak, maar stadig, hier by 80 rond, en die volgende dag dan kan die feestelikheid begin, as Desember nou net wil kom.

Lekker eet
Potjie

No comments:

Post a Comment