Tuesday, August 11, 2009

Operasie Gesond Eet

Na al die pyn en leiding van fiks word en gesond eet van 'n paar jaar terug is ek weer daar, onfiks en vet, so van vandag af begin operasie gesond eet, maar toemaar ek gaan julle nie elke dag vertel van hoeveel blare ek in geneem het nie, maar as ek 'n lekker maar gesonde resep in die hande kry mag ek dit met julle deel.

So dag een is tuna slaai in plaas van Lucy se geroosterde toebroodjie en skyfies vir middag ete, maar ek moet 'n nota aan myself maak, dat uie in 'n slaai wat gisteraan al gemaak is, en heel nag in 'n toe houer was skerp ruik, miskien moet ek stadig met die uie as ek die slaai gaan werk toe gaan neem.

Dis moeilik vir my om aan kos te dink, en dan aan slaai te moet dink, ek is meer 'n leeu as 'n bok, maar ek sal nou maar of 'n jakkels wees, en die hoenders aanvat, of 'n beer en vis eet, maar passop skapies, ek gaan julle nie heeltemal uitlos nie.

Lekker eet
Potjie.

No comments:

Post a Comment