Wednesday, September 29, 2010

Ryp en reg om te eet

Terwyl ek so in die middag verkeer sit en sukkel oppad Fruit and Veg toe hoor ek op die radio nuus van 'n man wat in 'n padwoede voorval iemand met 'n sambok geslaan het, net toe ry ek verby 'n straat smous wat sambokke verkoop, en ek dink by myself, ek moet nie so ding koop nie, want so geirriteerd as wat ek nou is kan ek dalk net iemand slaan as ek 'n sambok in my kar het.

By Fruit and Veg loop ek reguit na die "Ripe and ready to eat" avo's toe, tussen vandag en die laaste keer wat ek avos gekoop het, het mense blykbaar begin klipharde groen avo's eet, ek begin toe weer dink aan daai sambok, veral toe die bestuurder my 'n lang slap k_k storie vertel, toe haal ek diep asem, wens weer ek het daai sambok gekoop, en toe gaan koop ek maar 4 ooryp en lankal gereed avos by Checkers net om die hoek.

Om te sien wat ek met daai avo's aangevang het, gaan loer in by What's Cooking.

Lekker eet
Potjie


No comments:

Post a Comment