Wednesday, May 5, 2010

‘n Inkol om jou bly te maak.

Dit is nie baie dat ek oor wyn skryf nie, maar soms kom 'n wyn oor jou pad wat jy vir almal oor wil vertel.



Die Cloof Inkspot 2007 Vin Noir is so 'n wyn, 'n wyn vir onder R50.00 wat John Platter 4 sterre gegee het. Die wyn is 'n versnit van 58% Pinotage, 34% Shiraz, 6% Cinsaut en 2% Cabernet Sauvignon, wat vir 15 maande in Franse eikehout vate verouder is. Die wyn met 'n 14% alkhol inhoud word van bos wingerde (bush vines) tipies van die Swartland gemaak. Dis die tegniese aspek, die belangrike aspek is die smaak, en glo nou vir my, gaan kry maar vir jou enetjie, jy sal teruggaan vir nog, ek het.


Die wyn gaan heerlik met die lewer en bees burgers wat ek vandag van op my Engelse blog geskryf het.


Besoek http://www.cloof.co.za/ vir meer inligting.


Lekker eet


Potjie

No comments:

Post a Comment