Tuesday, May 4, 2010

Dis net ‘n potjie

Hoeveel van julle het nog een van die potjies, nee dis nie 'n Best Duty of Falkirk nie, dis 'n Defy drie been pot, so potjie kort 'n pot wat Emile Joubert sal trots maak. Vleis, vars groente en vars kruie en dis dit, niks uitheemse konkoksies nie, dis net soos dit gisteraand by my huis gebeur het.


Die eenvoud van die pot was doelbewus, want in skaamte moet ek erken dat na ek mooi gedink het oor Emile se Artikel in Sondag se Rapport, het ook ek begin struikel en pot sonde gepleeg deur weg te beweeg van dit wat 'n pot is, eenvoudige vars bestandele, daarom het my pot gisteraand slegs bestandele gehad wat ek vars uit my groente rak kon haal, en al daai stukkies lamsvleis vat man nie kan braai nie maar moet kook.

Ek het aartappels, patats en wortels gevind, saam met vars roosmaryn en sout en peper en 'n skeut rooiwyn het die lamsvleis 'n pot geword soos ons oumas en oupas dit geniet het, al wat ek kan sê is, dankie Emile.

Lekker eet
Potjie

No comments:

Post a Comment