Sunday, November 7, 2010

Niks waterblommetjies maar baie wyn

Die grootste fout wat jy as "kosmens" kan maak is om aan te neem dat kos vir ander mense net so belangrik as vir jou is, die werklikheid het ek gister weereens besef.


My vroulief stel my in kennis dat ons gaan na die waterblommetjie fees toe by Windmeul kelder in die Paarl, as jy altyd onder die indruk was dat dit eintlik Wellington is, dan neem ek jou geensins kwalik nie, ek self voel ook dis nader aan Wellinfton as aan die Paarl, maar kyk maar agter op die bottel, daar staan dit, "Wine of Origin Paarl", wat jy jouself oor kan kwalik neem, is as jy nie 'n bottel of twee van Windmeul kelders se wyne in jou huis het nie, selfs vrot van die Michelangelo stickers is die wyne heel bekostigbaar, sonder om enigings kwaliteit in te boek, maar terug na die waterblommetjie fees. Vroulief stel my in kennis ek moet so 16H00 daar wees, want Andriette tree om 16:30 op, dan kan ons wyn en waterblommetjies proe, die probleem was dat die waterblommetjie gedeelte alreeds om 09H00 begin het, al wat oor was om 16H00 was uitgebrande kole, gelukkig was die fees op die gronde van die kelder, so die wyn was nie 'n probleem nie, die gebrek aan waterblommetjies was blykbaar net vir my 'n issue, maar volgende jaar gaan ek vroeg genoeg om die waterblommetjies ook te proe.

Windmeul kelders is 'n produsente kelder in die Paarl (vrek naby aan Wellington) en behalwe goeie gehalte wyne sal jy ook 'n klomp gasvrye mense met 'n passie vir hulle kelder en wyne vind, besoek hulle gerus, jy sal aangenaam verras wees.


Lekker eet


Potjie

No comments:

Post a Comment