Friday, March 12, 2010

Wat maak julle met die vis?

Vanaand gaan ek 'n lekker hottentots vis oor die kole braai, net sout, peper en 'n bietjie suurlemoensap na die tyd, niks meer nie, na galjoen my gunsteling vis so hottie. Natuurlik mag jy nie meer erken dat jy galjoen eet nie, op die rooi lys van sassi die nasionale vis van ons, maar as iemand met 'n dooie galjoen voor my deur opdaag......... tot dan sal ek maar kyk wanneer die vis winkel 'n lekker groot hottie het.

Gistraand toe sien ek sulke lekker groot hottentots visse my die Fruit and Veg by Willowbridge, en ek dink ek sal maar my enetjie daar by die huis aanvul met nog 'n paar, maar kan julle glo wat het hulle met die vis aangevang.

Hulle het die visse van die maagkant af oopgesny om die derms uit te haal, ag nee man, niemand gaan tog 'n hottie opstop nie, hy word van die rugkant af gevlek, kop ook in die helfte deur, dan word hy so gebraai, ek het die verminkte vis toe maar daar gelos, wat maak ek nou met 'n hottie met 'n gat in die maag, elke man het darm sy standaarde.

Lekker eet
Potjie

No comments:

Post a Comment