Wednesday, March 31, 2010

Hot Cross Buns

Nou die dag lees ek 'n resep vir hot cross buns op 'n food blog op news24 (http://blogs.food24.com/iky200306/hot-cross-buns) en ek besluit om in die gees van paasfees my hand te waag aan Hot Cross Buns bak.

Halfpad deur die resep besef ek, ek het nie mixed spice nie, wel ek besef eintlik ek het nog nooit mixed spice gehad nie, ek weet nie eers hoe ruik dit nie, maar all en mixed klink vir my naby genoeg toe gebruik ek maar die all spice, moet dit net nie verwar met jou oupa se Old Spice nie. So tyd terug het ek vanilla custard gemaak en toe die vanilla peule in suiker gedruk, ek het nie geweet wat om met die suiker te maak nie, so toe gebruik ek dit maar in die hot cross buns.

Iky200306 die girl van die blog waarop ek die resep gekry het is (soos ek) nie groot op spesifieke mates nie, haar mates gaan soos volg "enough water to make a thick(ish) paste" so my paste was nie thick(ish) genoeg nie, wat beteken dat ek geeindig het met Not Cross Buns, in plaas van Hot Cross Buns, en ek sal ook bietjie moet werk aan my glasiering. Maar die smaak is heel ok.

Lekker eet
Potjie

No comments:

Post a Comment