Friday, January 15, 2010

Vark Pens – Ook genoem Pork Belly



Daar op die walle van die Olifanfsrivier gebeur dit toe dat vriend Karl 'n "Pork-Belly" by Oom Jan se slaghuis raakloop, en toe besluit hy moet gebraai word so op die laaste aand van 2009. Vriend Karl se slagter (nie oom Jan nie, die een in Johannesburg) het blykbaar te vertel dat 'n mens nie regtig iets soos 'n vark rib kry nie, maar dat alles eintlik "Pork Belly" is, nou kyk ek lyk tans of ek net pens en niks ribbes is nie, maar ek glo rib is rib, en pens is pens, en volgens my soektog op die wereld wye web is ek nie te ver verkeerd nie, van pork belly sê hulle soos volg.


"The belly is the boneless side of the underside of the pork carcass after the loin, fat back and spareribs have been removed. This skinless product is on-trend "HOT" in the fine dining category. The belly weighs approximately 10 lbs. Single ribbed bellies leave all of the great lean that is normally on a sparerib. A big flavor in a small bite."


Maak nou nie saak wat pens is, en wat rib is nie, maar daai "belly" wat daar op die walle gebraai is tot die vet "crackling" raak, maar die vleis nog lekker sappig is het my laat wens die nuwe jaar moet nog lank wegbly. My beskeie bydrae was 'n bierbroodjie met sweetcorn, ook bekend as roomsoort soet mielies. Paulo het die Italiaanse vlag laat wapper met 'n Caprise Slaai, en nog 'n mengelslaai wat tuis so wees in die blaaie van 'n fensie kookboek, maar daai pens my ou maat, dis hy wat my mond nou nog laat water, en daai botteltjie Cederberger wat Paulo oopgemaak het was darm self nie te versmaai nie.


Dammit, maar nou is ek honger.


Lekker eet


Potjie





No comments:

Post a Comment